"La gent no va bàsicament als restaurants pel menjar. Aquest és el quart motiu" Ferran Adrià
AGÈNCIA DE MARKETING ESPECIALITZADA EN RESTAURANTS
T'ajudem a fer del teu restaurant
un lloc desitjat
"La gent no va bàsicament als restaurants pel menjar. Aquest és el quart motiu" Ferran Adrià
TREBALLEM ELS PUNTS CLAU QUE ET FARAN
DIFERENCIAR-TE DE LA TEVA COMPETÈNCIA
01
RESSENYES MY BUSINESS
El 92% de les persones confien en l'opinió dels altres a l'hora de comprar i triar un restaurant.
Potenciem al màxim aconseguir ressenyes positives i
02
FOTOGRAFIA
Si les opinions dels altres són un dels grans arguments per decidir, l'altre és la imatge. Mengem pels ulls, i per això, posem molta atenció per realitzar fotografia estratègica de producte, de l'espai i de les persones.
03
UNA PROPOSTA DIFERENCIADA
Què ha de fer que et triïn a tu i no a un altre? T'ajudem a definir una proposta de valor diferenciada que et faci més atractiu i et faci créixer com a marca.
04
TEXTES QUE VENEN
Els textes ajuden a vendre més o menys segons com estiguin escrits. Treballem els textes de les cartes del restaurant per fer més atractius els plats, sobretot aquells que preferim que surtin.
05
BASE DE DADES
Tenir les dades dels clients cada vegada és més important. No podem dependre de les xarxes socials per comunicar-nos amb ells perquè sempre estarem supeditats a les seves normes, algoritmes i preus. Hem de poder tenir mails i telèfons per poder fer accions comercials sempre que vulguem.
07
RESERVES ON-LINE
Està demostrat que hi ha molts usuaris que si no poden reservar on-line, canvien de restaurant.
Poder reservar on-line també t'esalvia moltes hores de telèfon que pots dedicar a gestionar millor el teu negoci.
A part, és una forma pràctica de recollir dades de clients.
Et muntem un sistema fàcil i econòmic per gestionar les teves reserves.
06
TRUCS PSICOLÒGICS PER VENDRE MÉS
Existeixen molts trucs psicològics que ens empenyen a prendre decisions. Hi ha maneres d'aplicar-los a la carta, als textes, a les ofertes, per aconseguir que el client faci el que volem. Se'n diu neuromarketing.
08
GESTIÓ DE XARXES SOCIALS
Elaborem un pla de continguts de xarxes socials per arribar i comunicar als teus públics objectius amb contingut de qualitat.
09
PÀGINES WEB QUE VENEN
Sabies que gairebé el 70% de futurs clients decideix no anar a un restaurant pel mal estat de la seva web? No és un motiu suficient per tenir una web en condicions, pensada i creada per ajudar a fer venir clients cap al restaurant.
10
REFORMA I DECORACIÓ
Les bones sensacions són un dels motius del perquè moltes vegades la gent es troba a gust a un lloc i no sap ben bé perquè. Pensem espais atractius però sobretot que crein l'ambient adequat per tenir-hi una bona experiència.
T'AJUDEM A QUÈ EL PERFIL DE CLIENT QUE VOLS CONEGUI, VINGUI,
GAUDEIXI I PARLI BÉ DEL TEU RESTAURANT.