top of page

"La gent no va bàsicament als restaurants pel menjar. Aquest és el quart motiu" Ferran Adrià

AGÈNCIA DE MARKETING ESPECIALITZADA EN RESTAURANTS

T'ajudem a fer del teu restaurant
un lloc desitjat

a_comunica_log_OK.png

"La gent no va bàsicament als restaurants pel menjar. Aquest és el quart motiu" Ferran Adrià

TREBALLEM ELS PUNTS CLAU QUE ET FARAN

DIFERENCIAR-TE DE LA TEVA COMPETÈNCIA

google my business.jpeg

01

RESSENYES MY BUSINESS

El 92% de les persones confien en l'opinió dels altres a l'hora de comprar i triar un restaurant. 

Potenciem al màxim aconseguir ressenyes positives i 

02

FOTOGRAFIA

Si les opinions dels altres són un dels grans arguments per decidir, l'altre és la imatge. Mengem pels ulls, i per això, posem molta atenció per realitzar fotografia estratègica de producte, de l'espai i de les persones.

fotografia restaurante.png
propuesta-de-valor-unica-restaurant.jpeg

03

UNA PROPOSTA DIFERENCIADA

Què ha de fer que et triïn a tu i no a un altre? T'ajudem a definir una proposta de valor diferenciada que et faci més atractiu i et faci créixer com a marca.

04

TEXTES QUE VENEN

Els textes ajuden a vendre més o menys segons com estiguin escrits. Treballem els textes de les cartes del restaurant per fer més atractius els plats, sobretot aquells que preferim que surtin.

mecanografía
base-de-datos-min-e1523470739502.jpeg

05

BASE DE DADES

Tenir les dades dels clients cada vegada és més important. No podem dependre de les xarxes socials per comunicar-nos amb ells perquè sempre estarem supeditats a les seves normes, algoritmes i preus. Hem de poder tenir mails i telèfons per poder fer accions comercials sempre que vulguem.

Compras online

07

RESERVES ON-LINE

Està demostrat que hi ha molts usuaris que si no poden reservar on-line, canvien de restaurant.

Poder reservar on-line també t'esalvia moltes hores de telèfon que pots dedicar a gestionar millor el teu negoci.
A part, és una forma pràctica de recollir dades de clients.

Et muntem un sistema fàcil i econòmic per gestionar les teves reserves.

06

TRUCS PSICOLÒGICS PER VENDRE MÉS

Existeixen molts trucs psicològics que ens empenyen a prendre decisions. Hi ha maneres d'aplicar-los a la carta, als textes, a les ofertes, per aconseguir que el client faci el que volem. Se'n diu neuromarketing.

10-trucos-aumentar-ventas-Neuromarketing.jpeg

08

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

Elaborem un pla de continguts de xarxes socials per arribar i comunicar als teus públics objectius amb contingut de qualitat.

Blog de comida
web restaurant ferran cerro

09

PÀGINES WEB QUE VENEN

Sabies que gairebé el 70% de futurs clients decideix no anar a un restaurant pel mal estat de la seva web? No és un motiu suficient per tenir una web en condicions, pensada i creada per ajudar a fer venir clients cap al restaurant.

10

REFORMA I DECORACIÓ

Les bones sensacions són un dels motius del perquè moltes vegades la gent es troba a gust a un lloc i no sap ben bé perquè. Pensem espais atractius però sobretot que crein l'ambient adequat per tenir-hi una bona experiència.

REFORMA RESTAURANT_edited.jpg

T'AJUDEM A QUÈ EL PERFIL DE CLIENT QUE VOLS CONEGUI, VINGUI,

GAUDEIXI I PARLI BÉ DEL TEU RESTAURANT.

VOLS QUE EN PARLEM?

Moltes gràcies per posar-te en contacte

bottom of page